zondag 29 december 2013

leukste tijd van het jaar!

Ik ben heerlijk twee weken vrij en besteed mijn tijd zoals het mij uitkomt. Even naar het Top 2000 cafe in Hilversum. Gezellig even meebeleven waar ik de hele dag naar luister en 's avonds om half 8 naar kijk. Mijn huis een poetsbeurt geven en natuurlijk aan alle handwerkjes die er liggen. De top van Reiko Kato is af. Er horen nog allemaal uitsteeksels aan de zijkant maar dat vind in niet mooi. Nu ben ik op zoek naar een achtergrond stof waarin ik alle overgebleven stofjes in wil verwerken. Maar waar verkopen ze japanse stoffen? Google maar raadplegen. Of heeft iemand een tip??






3 opmerkingen:

  1. Leuk. Ik blijf een beetje hangen bij het sleetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt ze allemaal af. Ik moet er nog twee, misschien lukt dat nog dit jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, dat je je top al af hebt. Ik bleef lang bij, maar heb teveel andere dingen ertussenin gedaan. Je hebt een leuk blog, kom graag terug.
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen